Japan and I: The Chronicles

Voor de nog resterende maanden van mijn verblijf in Japan zal ik in deze blog mijn hart zonder schroom uitstorten over de geneugten, irritaties, feestjes, misverstanden, voedsel en al wat nog niet meer wat het japanse volk met mij wil delen.

dinsdag, april 18, 2006

RSI en kutstoeltjes

Ik heb last van mijn rug. Zit op een buitensporig klein kutstoeltje. Vandaag ben ik degene die de veiligheidsspeech moet doen. Heb de gehele bureau-setting maar aan een Nederlandse test op het internet onderworpen en geprobeerd een paar dingen uit te leggen over de noodzaak van een goede stoel, bureau etc. Daarbij snijd ik ook het onderwerp RSI aan en zeg dat het enkele jaren geleden een populair onderwerp was en al snel half Nederland erover liep te miepen om er maar bij te horen. Hier gebruikte ik duidelijke teveel sarcasme met het gevolg dat dit tot verbaasde, nee, ontstelde blikken leidde binnen mijn veiligheidspraatgroepje.