Japan and I: The Chronicles

Voor de nog resterende maanden van mijn verblijf in Japan zal ik in deze blog mijn hart zonder schroom uitstorten over de geneugten, irritaties, feestjes, misverstanden, voedsel en al wat nog niet meer wat het japanse volk met mij wil delen.

woensdag, april 05, 2006

Zwarte Dinsdag

Het onvermijdelijke is definitief, mijn opdracht wordt gecanceled. Een fantastische opdracht waar ik in totaal twee weken aan heb kunnen werken. Fuck! Ik heb in totaal nog twee dagen om mijn opdracht af te ronden. Dezelfde middag krijg ik een volledig uitgewerkte planning van mijn volgende opdracht. Ik moet de besturing schrijven van een pick-and-place-apparaat voor semi-conducters. Oftewel, een machine die minuscule chips op kan pakken en vrij precies op een andere locatie weer neer kan leggen. Daarvoor moet ik programmeren in C++, een taal behorende tot één van de meest nuttige onder de programmeertalen. Overbodige toevoeging: mijn nieuwe baas heeft haar alsof ie net uit een storm komt gelopen en zit in voetbal-team waar ik ook aan mee doe. KWW.