Japan and I: The Chronicles

Voor de nog resterende maanden van mijn verblijf in Japan zal ik in deze blog mijn hart zonder schroom uitstorten over de geneugten, irritaties, feestjes, misverstanden, voedsel en al wat nog niet meer wat het japanse volk met mij wil delen.

vrijdag, mei 12, 2006

Je draait je nog een keer om en...

Ik slaap gemiddeld zes uurtjes per nacht. Ik moet werken tot vijf uur, wil vaak weg zijn rond zes uur, maar vetrek bijna altijd om zeven uur. Vervolgens race ik naar de fitness om daar een anderhalfuur me inspannend te ontspannen. Race naar huis, eet thuis of ergens in de buurt. Dan is het vaak na tienen en moet ik nog een film kijken of minder belangrijke zaken doen. Het is dan ook onvermijdelijk dat het een keer mis moest gaan. Vandaag voor het eerst echt verslapen. Om 09.59 word ik wakker...